FAQ - Často kladené dotazy

1JAK TO PŘESNĚ FUNGUJE?

Používáme moderní vodíkovou technologii Carbon Cleaner. Stroj vyrábí vodík, který obohacuje vzduchovo-palivovou směs. Tato směs ve spalovací komoře lépe hoří a pyrolýzou zbavuje motor auta karbonových usazenin (dekarbonizace).
Pyrolýza je děj, při kterém dochází k navýšení teploty ve spalovací komoře a díky této teplotě a vodíku usazeniny karbonu shoří a sublimují (mění se z pevného skupenství na plynné) a odchází výfukovým systémem pryč z vozu.

2VYČISTÍ TO I DPF? A CO EGR?

Ano, vodík jde do auta v podobě plynu a vyčistí kompletní spalovací soustavu včetně DPF. Dále vyčistí vstřikovače, sedla ventilů, písty, pístní kroužky, turbodmychadlo, lambda sondy, a katalyzátor.

Co se týče EGR ventilu, tak výrobce neudává, že je čištěn, ale z vlastních zkušeností (a zkušeností zákazníků) víme, že je z 80 % čištěn i EGR ventil.

3MÁTE NĚJAKÉ CERTIFIKÁTY?

Ano máme. Stroj jakožto vodíkový generátor má certifikace EU. Certifikace jsou již od roku 2012 (nejnovější je z roku 2018 a platí do 2023). Stroj také prochází pravidelnými testy a používá se ve více zemích EU (jen v rámci České a Slovenské republiky je přes 10 strojů). Je to také jediný výrobek na trhu, který je vyloženě Evropský, jiné stroje jsou většinou dovoz z Číny a certifikace nemají.

4NEMŮŽE ČIŠTĚNÍ VŮZ POŠKODIT?

Jednoduše nemůže. Měli jsme auta i s nájezdem kolem 500 000 km a metoda jim jedině pomohla. Vodík odstraní karbon a motor je pak tišší a reakce auta plynulejší. Pro motor je to jedině úleva a pravidelným čištěním pomocí vodíku předejdete problémům v podobě drahé výměny dílů.

5JAKÁ JE OTEVÍRACÍ DOBA?

Jsme tu pro Vás každý den od 8 do 20 a to i o víkendu. Termín dekarbonizace domluvíme individuálně, jak se Vám to bude hodit.

Opel Astra

Na podzim 2020 pán neprošel emisemi – auto Opel Astra 1.7, r. v. 2012 a s nájezdem 147 000 km. Měl se vejít do limitu 0,50, ale jeho průměrná kouřivost byla 1,09. To jde vidět na obrázku č. 3. Poté zavolal kolegovi a přijel na dekarbonizaci vodíkem. Dva dny poté jel opět na emise a jeho kouřivost klesla na krásných 0,12! To jde vidět na obrázku č. 4.  Z měření lze jasně vidět, že vodík motoru prospěl, odstranil karbon a tím se snížila kouřivost.

Volvo XC60

Další měření máme ze září 2020, kdy k nám přijel na prevenci vodíkem majitel Volvo XC60 2.4, r. v. 2012 s nájezdem 207 000km. Nejprve 8.9. zajel na válcovou zkušebnu změřit současný výkon (obrázek č. 3). Dekarbonizace proběhla 13.9. a další měření bylo 18.9. (obrázek č. 4.) Z výsledku můžeme vidět, že se zvedl výkon auta ze 130,1 kW na 132,4 kW. Vodík zde opět odvedl svou práci a autu kromě očištění důležitých dílů od karbonu zvedl i výkon a točivý moment.  Samotný komentář k vodíkové dekarbonizaci od majitele přikládáme zde: „
”Dobrý den, rád bych se s Vámi podělil o poznatky po provedené dekarbonizaci. Již jsem u Vás měl dvě auta.
Poprvé přibližně před půl rokem jsem za Vámi přijel s vozem Audi A6 3,0TDi rok 2008. Hned po dekarbonizaci bylo poznat že motor běží klidněji a při přidání plynu auto táhlo lépe a víc odspodu než bylo normální. I regenerace DPF se kilometrově prodloužila.
Minulý týden jsem u Vás byl s druhým vozem Volvo XC60 2,4D rok 2012. Také hned po dekarbonizaci bylo znát že vůz je živější a jde líp odspoda.
Pro zajímavost než jsem jel k Vám na dekarbonizaci tak jsem si změřil vůz na válcové zkušebně abych znal jeho stav před dekarbonizací a po dekarbonizaci jsem to změřil znovu. Byl jsem zvědav zda bude něco poznat i na grafech když pocitově to bylo opět znát.
Dle přiložených grafů je vidět že auto má rychlejší náběh krouťáku a výkonu.
Moc děkuji za provedenou dekarbonizaci. Mám radost že jsem udělal pro auto něco užitečného co mu opravdu i prospěje. Jsem si jist že za rok opět přijedu na prevenci.“

KONTAKTUJTE NÁS

Máte zájem o dekarbonizaci?

Vyplňte prosím níže uvedený formulář
a my se Vám ozveme co nejdříve

Pondělí – Neděle

8:00 – 20:00

    Rychlý kontakt

    Nacházíme se v areálu Nicotrans

     

    Fakturační údaje

    IČ: 10856676